Круглий стіл “Шляхи вдосконалення діяльності Рівненського центру надання адміністративних послуг”

 

Дата: 5 листопада 2014 року

Організатори: Рівненська ОДА, ШПА “Поліс”, Центр політичних досліджень

5 листопада 2014 р. у приміщенні Рівненської обласної державної адміністрації з ініціативи Школи політичної аналітики “Поліс” та Центру політичних досліджень Національного університету “Острозька академія” відбувся круглий стіл на тему: “Шляхи вдосконалення діяльності Рівненського центру надання адміністративних послуг”.

У заході взяли участь представники департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації, Реєстраційної служби Головного управління юстиції у Рівненській області, Управління Державної міграційної служби України в Рівненській області, Головного управління Держземагентства у Рівненській області, Центру надання адміністративних послуг Рівненської райдержадміністрації, Громадської ради при Рівненській облдержадміністрації, Сектору представництва Держпідприємництва України у Рівненській області, Рівненської торгово-промислової палати, Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради, громадських організацій.

Метою круглого столу було обговорення звіту роботи експертів, результатів опитування респондентів та рекомендацій для покращення роботи Центру надання адміністративних послуг у м. Рівному.

Присутні ознайомилися з результати моніторингу, який здійснювався ЧММГО “Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень» спільно з Острозькою міською громадською організацією “ШПА Поліс” в рамках проекту “Асоціація регіональних аналітичних центрів (АРАЦ): інструмент для підвищення ефективності управління в регіонах України” протягом вересня 2013 року та вересня 2014 року”.

Так, зокрема, 85% відвідувачів в цілому схвально оцінили роботу ЦНАП. Разом з тим 10% респондентів відзначили, що їм пропонували самостійно погоджувати документи (рішення) в інших органах влади, отримувати їх висновки для отримання адміністративної послуги, а 22% респондентів визнали, що при відвідуванні центру від них просили додаткові документи для надання адміністративної послуги.

Експертна частина моніторингу показала, що на момент його проведення (квітень-травень 2014р.) Рівненський ЦНАП отримав 2.31 балів (за п’яти бальною шкалою).  Рекомендації по вдосконаленню роботи центру стосувалися питань поліпшення інформаційного супроводу діяльності ЦНАП, дистанційної роботи з відвідувачами, підвищення комфортності приміщення центру та розширення інструментів для отримання думки відвідувачів. 90% рекомендацій, зі слів керівника Центру – В.І.Германа, уже враховані.

Обговорення виявило дві точки зору щодо напрямків вдосконалення діяльності Центру. З одного боку існує потреба у фінансуванні делегованих державою послуг, як і виділення коштів на ремонт нового приміщення ЦНАП. Проте з іншого, як зауважили представники громадських організацій, існує потреба постійного моніторингу діяльності Центру. Лише таким чином рівняни зможуть швидко і якісно отримувати адміністративні послуги за принципом «єдиного вікна».

Керівник ЦПД НаУОА

Юрій Мацієвський

 

 
 
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx/1.10.3